Имате сайт и желаете повече посещения за него. Това е което търсите.

понеделник, 7 януари 2008 г.

Брррр остарявам

Трябва да се боядисам. Днес открих поредния бял косъм в косата си. Боята ми е избледняла и гадното бяло само това и чака....Изкокна баш най-отгоре, мамка му и предател. Един такъв снежно бял на фона на тъмната ми коса, дето се вика, от самолет се вижда. На 28г.съм, но побелявам прогресивно. Ген, да му се невиди. Дразни суетата ми с особена ярост и ми се иска да ги отскубна един по един. Но не ставало по-добре ми казват. Значи какво а? И аз остарявам? Мислех си, че е присъщо само на останалите и аз съм застрахована. Не би...Време е да седна и да направя списък на нещата, които още не съм опитвала, за да не се окаже твърде късно за тях:-) Едното със сигурност ще е скачане с парашут. Трябва да отида и до Египет, да му се невиди. Възнамерявам да се надрусам яко с ЛСД и да кажа на поне един мъж, че размера има значение. И то ни в клин, ни в ръкав. :-)
Бялата коса била символ на помъдряване. Глупости на търкалета! Символ е само на това, че ще започнат да ме харесват само мъже над 40г.:-)

1 коментар:

Анонимен каза...

Един бял косъм и 11 реда съчинение с елементи на разсъждение :) сигурен съм, че и с него си все така cool :)

Bulgarian TOP012345