Имате сайт и желаете повече посещения за него. Това е което търсите.

събота, 15 декември 2007 г.

Здравейте :)
Аз съм един тип, тип който има въпрос, проблем, дилема или просто размишление, нека който както иска да го разбере. Но се надявам честно (няма нужда с ръка на сърцето, защото само с едната ръка ще ви е трудно да пишете) да помъдрим на една тема, а именно - "ПРЕЗАДОВОЛЯВАНЕТО" То естественно има много разновидности и форми но тук искам да наблегнем на две от формите му, презадоволяването с предмети, джаджи и тн. и какво ли още не и сексуалното презадовяване. За второто аз не съм презадоволен и искам още
(но работя по въпроса активно) за това няма да говоря много - оставям на вас. За първото - абе, да му се невиди как мразя като някой който очевидно има повече от колкото му трябва започне да се оплаква че няма, ей побеснявам. Аз поне си признавам имам много и искам още но не се оплаквам поне. (тук някои дами да не се наострят веднага - пари нямам, защото ги харча с кеф) Та колко изписах за да си кажа имах следния проблем на скоро : имах известна сума пари не толкоз много но се чудех какво да си купя - е чудих се чудих се и няма какво бе имам си всичко - А ВИЕ ?

1 коментар:

Анонимен каза...

Захарче, както винаги от теб мога да очаквам само най-доброто. Аз списвам за извратеностите в секса и ти веднага ме контрираш- Презадоволяването. За сексуално презадоволяване- не съм, но съм на път.Щях да съм, ако ми беше оправил вибратора, който ремонтираш 1 (една)година. А иначе-нямам всичко. Имам толкова, колкото ми е нужно-така поне мисля. Но знаеш ли какво е казал Мечо Пух :"Колкото повече, толкова повече". По начало стремежа на човека е достигането на удоволствие (това е същината на съществуването му). Някои го намират в материален израз, други в сексуален, трети в духовен. Аз обичам да се заглавичквам и с трите. Искам ксенонови фарове за Пежото, що не каза че имаш пари, които се чудиш какво да правиш??!!BTW ти винаги си бил друга класа, иначе нямаше да си ми най-добръ приятел вече 14 (четиринадесет)години, точно от теб очаквах толкова философска тема!

Bulgarian TOP012345